Obserwatorzy

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

77. Wymiankowo i świątecznie

W tym roku brałam udział w dwóch wymiankach wielkanocnych: na chustoforum i na Babskie hobby.  Długo myślałam co przygotować dla dziewczyn, a że nie chciałam wybierac które moję rękodzieło poleci do której z nich to przygotowałam dla nich (prawie) takie same wymianki czyli:
-kartka świąteczna
- karczoch
- patchworkowe podkładki pod kubki (pierwszy raz zrobiłam coś tą techniką)
- pachnącą swieczuszkę 
- kolczyki

mówię "prawię", bo różnią się drobnymi szczegółami 






Natomiast do mnie z chustoforum przyleciała taka oto niespodzianka :)




Byłam tak bardzo pochłonięta myśla, że po prawie dwóch miesiącach w domu zjawi się mąż, że zapomniałam się pochwalić pisankami  jakie zrobiłam. Oto one (pierwszy raz spróbowałam decu), tzn było ich kilka, ale rozdałam jako drobne upominki :)












Przed świętami znajoma poprosiła mnie o wydzierganie kilku drobiazgów na szydełku, które mogłaby podarować znajomym. Powstały takie małe koszyczki na jajeczka :)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz