Obserwatorzy

piątek, 9 lipca 2010

42. candy i wymianki

W nocy połaziłam troche po blogach i pozapisywałam się na rózne rozdawajki, może w końcu mi się poszczęści i ktoś mnie wylosuje...

wymianko-candy u Pauliny
zapisy do końca lipca


u Lucyny Motylkowe Candy
zapisy do 17 lipca 




szybkie candy z zagadką u Teresy
zapisy do 11 lipca



wymiana motylowa na blogu Boniusiowe cudeńka
zapisy do 24 lipca


candy z aniołem i zapachem lawendy na blogu http://ikt-zycieinspiracja.blogspot.com/
zapisy do 31 lipca



wymianka na torbiszcza
zapisy do 26 lipca
.
.


muchowe rozdawnictwo u Sanki 



 candy u Alojka
zapisy do 10.07




oraz całoroczne candy u Alojka




powitalne candy u Ka
zapisy do 10.07


rozdawnictwo u Juunka
zapisy do 10.07




bezokazyjne candy u Ani
zapisy do 10.07


candy w kolorach PiAnki
zapisy do 15.07
 

MonaLisa i jej mega candy







candy u Dommy
zapisy do 13.07





























1 komentarz:

  1. powodzenia w losowaniach:) dzięki za udział w mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń